piątek, 3 czerwca 2022

Dzień 6: Pożegnanie

Dzień 6: Pożegnanie 

Po intensywnym tygodniu przyszedł czas na pożegnanie z moją biblioteką. Na pamiątkę zrobiliśmy sobie pamiątkowe zdjęcie.


Choć byłam tam tylko tydzień, zespół biblioteki traktował mnie jak pełnoprawnego pracownika, czułam się częścią ich bibliotecznej rodziny. Na zdjęciu od lewej: Pat, Heather, Jane (moja opiekunka i mentorka w Irlandii), ja, Fiona i Clain.

Ostatni obiad w kantynie, gdzie zawsze było świeże i smaczne jedzenie.


 
Ostatnie logowanie na mój służbowy komputer.
 
Na koniec było dużo przytulasów i życzeń! To była wspaniałe uczucie, móc zobaczyć pracę bibliotekarzy irlanadzkich! Cieszę się, że miałam możliwość wzięcia udziału w projekcie "Akredytacja bibliotek warmińsko-mazurskich", które napisały koleżanki bibliotekarki z Wojewódzkiej Biblioteki Publicznej im. E. Sukertowej-Biedrawiny w Olsztynie:)