wtorek, 31 maja 2022

Dzień 3: IADT Library (staff meeting day)

  Dzień 3: IADT Library (staff meeting day)

Dzisiejszy dzień rozpoczęłam od udziału w zebraniu zespołu bibliotekarzy, maiałam na nim prezentację o mojej bibliotece (Miejskiej Bibliotece Publicznej w Działdowie). Opowiedziałam im o naszych działaniach i naszej ofercie, a także o moim udziale w projekcie.
Później wszyscy pracownicy biblioteki uczestniczyli w zebraniu wszystkich pracowników uczelni (staff meeting  breifing).Spotaknie maiło miejsce w jednej z sal wykładowych , w których odbywają się zajęcia biblioteczne dla studentów, sala ma dwa ekrany i mieści około 100 osób.

Po powrocie z zebrania, które trochę się przeciągnęło:),  poznałam zasady wypożyczania studentom laptopów. To nowy rodział usługi dla mnie. Studenci mają możliwość wypożyczenia 12 laptopów i 6 maców, wszystko dzięki posiadaniu karty bibliotecznej.


Jest tu dużo przestrzeni do pracy cichej i pracy grupowej.