niedziela, 29 maja 2022

Dzień 1: Podróż do Dublina

 

 Dzień 1: Podróż do Dublina

Rozpoczęła się moja podróż w ramach projektu ''Akredytacja bibliotek warmińsko- mazurskich".  Mój cel to: IADT Library w Dublinie. Najpierw krótka podróż pociągiem z Działdowa, a następnie przesiadka na autobus na lotnisko Warszawa - Modlin. Potem pierwsza w życiu odprawa i znalezienie odpowiednieje bramy. Wszystko poszło świetnie, ale ... samolot miał 3 godziny spóźnienia. 


Było, więc dużo czasu na rozmowy z innymi pasażerami. Był artysta-stolarz, była para naukowców:) Potem znaleźenie specjalnej lini autobusowej z lotniska (Aircoach), która prowadzi do mojego noclegu. 


 

Pokonałam dzisiaj prawie 2300 km, na zakończenie podróży spróbowałam lokalnego specjału fish and chips. Potem krótki spacer i jestem na miejscu!

MT